måndag 24 november 2008

Snögumma och allvarligt talat...

Jag älskar snö! Det snöar som rackarns och det är helt underbart! Hoppas att det kommer tillräckligt mycket för att ligga kvar och att kylan håller i sig. Det enda jobbiga med dagen var att jag fick skotta fram bilen två gånger och kommer med största sannolikhet få göra det igen, om det är något vitt som smyger kring bilen så är det bara jag - snögumman.

Reklamskörden idag blev som väntat, en hel drööös. Varför? Jo, det lider mot jul så de som normalt inte skickar oadresserad reklam i brevlådan gör det nu. Suck! Kommer få gå till pappersåtervinningen igen, ligger frekvent på en gång/vecka nu. Allvarligt talat så borde det väl finnas en mer klar och tydlig miljömedvetenhet, eller har jag fel!?!

Nu kallar jobbet, jag hör att det ringer :-)

Inga kommentarer: